Re: Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

Středa Leden 8 08:53:34 CET 2014

Některá auta na parkovišti mají na čelním skle takovou deku nebo fólii. Je
to levnější než garáž.

A některá auta (jako to moje) mají vyhřívané čelní sklo. Je to opět
levnější než garáž, boční a zadní skla si ale musím oškrábat stejně, je to
ale mnohem snažší než škrábat to čelní.

P.K.