Velikost soucastek v RF technice?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 8 01:04:27 CET 2014

To je vystupni "dolni propust" ?  Pokud ano, neni to az tak kriticke...
kouknete napr. na tuhle konstrukci:
https://docs.google.com/file/d/0B9fSaAWFLYpmamhPUXIzdkNlM3M/edit?pli=1
ozazene vesmes 0603  a nicemu to nevadi. I kdyz je pravda, ze tam smd
indukcnosti nejsou....

Pokud je to nejaky obvod vstupni preselekce obavam se , ze bez nejakeho
mereni to nepujde.
Kapacity jsou male  a pripocita se k nim parazitni kapacita a induknost
spoju a dalsich pripojenych obvodu.  Spocitat je to sice hezke, ale v
praxi to muze byt jinde diky uvedenym vlivum.
Zvlast na vyssich kmitoctech...

U nejakeho RF modulu jsem vystupni filtr videl tvoreny pouze meandry na
spoji