Uhlovy SMA konektor do DPS - delsi

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Leden 7 23:44:45 CET 2014

Ja viem, preto som to zaradil do cviceni z mikrovlnnej techniky, ktore
robim kazdy semester na elektrofakulte v Bratislave.
Meriame kable aj konektory a su tam naozaj priepastne rozdiely v
kvalite. Snazim sa pri tom vysvetlit ze si treba vzdy stanovit ake
parametre ocakavate alebo sa daju tolerovat a podla toho potom vybrat
material resp. urobit si predstavu kolko bude stat material s danymi
poziadavkami. Co je zle na 5GHz v impulznom mode moze byt este
pouzitelne u kontinualnej vlny, alebo na nizsich frekvenciach.
b.