Bezduvodne zasekavani CNC v pravem uhlu [Re: rezani hliniku laserem]

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 7 22:40:30 CET 2014

> Ne. Kdyz budu nekomu posilat schema, tak mu tam napisu hodnoty soucastek.
> A k tomu mu v pruvodnim dopise (je to takovy blby termin, ale lepsi me nenapada)
> napisu, ktere hodnoty soucastek jsou kriticke a ktere muze bez problemu zmenit.
> Treba u odporu pro pull-up je vetsinou skoro jedno, jestli tam bude 4k7 nebo 5k6,
> ale u odporu v delici napeti to vetsinou neplati.
> Stejne tak do toho vykresu namaluju pozadovany tvar, a k tomu mu tam napisu,
> ktere hodnoty jsou pro me kriticke.

pro toho kdo vam neco obrabi je treba dodat vyrobni vykres - bez nej by
vas obrabec mel vyhodit, protoze mu pridelavate praci a navic ho
vystavujete riziku, ze neco udela spatne

http://www.sps-ko.cz/documents/TEC_kratochvil/TECNICKE_KRESLENI7.pdf

aspon ty tri prvni body by me obsahovat

jinak k tomu pripodobneni s tim schematem - pokud nekomu do schematu
napisete pouzit rezistor 4k7 (4k2-5k6) tak pro obrabece je to same kdyz
mu napisete ze chcete diru D100.00+0.00-0.05 - dotycnej nemusi
premyslet, procitat pruvodni dopis a vi, ze si musi nechat fora aby dira
nebyla v zadnem pripade vetsi nez 100mm
stejne tak majitel schematu, kteremu predate tolerance soucastek v
nejakem rozpisu, stale jeste netusi jak ma dane zarizeni vypadat a zda
ta carka mezi nohou tranzistoru a motorem ma byt siroka 10mm nebo 0.1mm

> Soudim podle sebe. Pokud delam neco pro nekoho jineho, tak takove zadani
> mi prijde jako optimalni. Proto se to snazim uplatnovat i vuci svym dodavatelum.
> Samozrejme pokud je to spoluprace za jasne definovanych pravidel (treba
> vyroba tistaku v Cine nebo nejaka seriovka), tak tam jsou jasne definovane
> parametry a na ne je treba napasovat zadani. Ale pokud je to cinnost, ktera se
> da udelat lip nebo hur a neni mozne vse presne nadefinovat, tak mi to pripada
> jako jeden z mala zpusobu, ktery vetsinou vede k pouzitelnym vysledkum.

kazda cinnost se da udelat hur nebo lepe (neznam zadnou u ktere by to neslo)
styl dnesni komunikace zadavatelu je mi bohuzel znam a podle toho to
take vypada
- zakaznik: my bysme potrebovali tady takovou jednoduchou blbost v
podstate na nicem nezalezi, jen tady aby to bylo takhle dlouhy a tady
byla dira
- pri predani: aha, my jsme mysleli, ze tady bude ostrej roh a ze do
tyhle diry 35 nam to lozisko 6202 pujde tesne a ono tam klokta - premeri
suplerou - vitezoslavny usmev: no jasne vy jste ji udelal 35.05 - to
mate teda spatne...to je jasne

takhle vypada dnesni bezna komunikace

jsou i opacne pripady - ram na vratka kotovanej na setiny, pac to v tom
CADu tak vyslo...

ja uz se nicemu nedivim