Termostatické hlavice v Lidlu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 7 17:27:03 CET 2014

Strachani ventilem je dobre, aby v lete nezareznul/ rozhybal se. Obcas
to s nim proste hybne a hotovo.
Stejně mi to dělá kotel s oběhovým  čerpadlem mimo topnou sezonu - občas
si s ním zatočí :-)

  Mimochodem odber hlavice v rezimu behu motorku je cca 21-25 mA pri
2,8V napajeni , pricemz vetsi je kdyz servo tlaci na kolik ventilu.

Při kapacitě baterii  2000mAh   tak vychazi energie baterii na cca 4800
x  cuknout z ventilem.
Pokud budeme pocitat dobu otevreni/ zavreni 1 minutu ( vetsinou je tak
do 30 sec. )

Takze jestli to kazdy tyden 2x  mimo topnou sezonu cukne sem a tam -  je
tedy z energetickeho hlediska zanedbatelna vec, prakticky asi prinos pro
ventily na radiatorech.

Jinak trvaly odber hlavice je  25 microA.   A 0,73mA je pak odběr v
režimu programování a mačkání na tlačítka, točení s incrementálem, nebo
při měření teploty.
  Po nečinnosti za chvíli spadně na oněch 25 microAmpér.   ( první verze
- loňská )

JaKub