Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Leden 7 08:55:28 CET 2014

Zdravím,

já mám taky čidlo Dallas 18B20, umístěné na střeše za komínem, který
tomu stíní.
Anemometr je udělaný doma (tělísko z modelářského střídavého motoru bez
cívky a statoru s mag. snímáním), vrtulka udělaná z pinpongáčů.
Je umístěn asi 1m nad hřebenem sedlové střechy, kolem je jen pár vyšších
stromů, nejbližší modřín je asi  15m daleko. Další jsou už ve více jak 100m.
Je neuvěřitelné jak je vítr turbulentní - anemometr se točí velmi rychle
a během neuvěřitelně krátké doby stojí, přitom stromy kolem se ohýbají.
za moment se zase  rozběhne.

O víkednu vyfotím.

Zapik