Bezduvodne zasekavani CNC v pravem uhlu [Re: rezani hliniku laserem]

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 7 01:14:07 CET 2014

Radius 1mm je samozrejme moc. Myslim, ze se bezne pouziva tak 0.2mm.

Rozmontovany profi laser jsem nevidel, ale s pravdepododnosti zhruba
101.46% tam nebudou krokace, ale serva. Takze uzavrena smycka.

S tim pred-zpomalenim to asi nebude tak jednoduche, zpomaleni se urcite
projevi na kvalite hrany.

Pokud to v nekterych rozich bylo jinak nez v jinych, tak za to urcite nemuze
laser, ale technolog-prase.

Dovedu si predstavit, ze v ramci setreni stroje pro nedulezite zakazky
zvednou radius vic, nez je nezbytne treba.
Kazdopadne ja kdyz budu neco zadavat (jsem ve fazi, kdyz uz to mam
domluvene a chystam podklady), tak tam, kde to nebrani funkci, udelam
radiusy velke. A kde je budu chtit opravdu male, tak na to zvlast upozornim
v pruvodnim dopise.

PL