Bezduvodne zasekavani CNC v pravem uhlu [Re: rezani hliniku laserem]

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 6 23:58:09 CET 2014

Ono to mozna neni tak bezduvodne.
Mluvil jsem s clovekem u pekneho velkeho Trumatica (myslim, ze 3 kW),
ktery mi snad do budoucna bude rezat veci.
Povidal, ze ten radius tam musi vlozit, protoze v pravem uhlu se musi laser
zastavit a rozjet, coz dela problem. Kdezto kdyz je tam aspon nejaky maly
radius, tak ta hlava stale jede.

PL

From: "Marek Peca" <marek na duch.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 06, 2014 10:16 PM
Subject: Bezduvodne zasekavani CNC v pravem uhlu [Re: rezani hliniku laserem]

On Mon, 6 Jan 2014, Michal Krestan wrote:
> Byla to firma Lintech z Domazlic. Je to neuveritelne i tim, ze CNC na rezani
> dokonce i prodavaji. S tim pravym uhlem taky u nich byl problem, ale trochu
> jiny. Neslo to delat na naeloxovany plech, protoze se tam jak pisete stroj
> "zasekl" a elox se tim odpaloval. (..)

Ha! Tak bud jde o shodu nahod, nebo bylo ridici zlo podedeno z tehoz
korene. Neni zde v konfere nekdo, kdo vi vic? To od sebe vsichni opisuji
jeden kus SW, ktery je blbe, nebo snad kupuji stejnou zavsivenou ridici
jednotku?

Tisice hodin, nevim kolik metraku zkazeneho materialu a hlavne spoustu
nervu by usetrilo, kdyby autor poslal opravu, nebo si provozovatele v
nelehkem konkurencnim prostredi ;-) nasli lepsi jednotku...

MP