Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 6 23:05:39 CET 2014

Dobrý den,

Vyrábět srážkoměr?
Tady ho mají za 140Kč. Možná tak dodělat k němu to vytápění, aby v zimě
nezamrzal:
http://www.hadex.cz/t116-srazkomer-k-meteostanicim-wh1080-a-wh1090/

Já bohužel srážkoměr ani anemometr nemám na balkóně kam dát. Jinak by
tam byl taky :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip