Re: Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Leden 6 22:59:27 CET 2014

zatienena?
tak pre kurenie :-)
nejake navody: http://www.truhlmark.cz/meteo/navod.htm
ak ma pamat neklame, nejake meteo budky boli kedysi vpravo, pod stupanim na
Stary most, vtedy ČA :-) zo "Safka", mam pocit, ze v blizkosti ma stale SHMU
nejake (hydrologicke na Dunaji?) meranie, ale su to uz roky...
Robo

----- Original Message -----
From: "balu na home" <balu na k-net.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 06, 2014 10:15 PM
Subject: Re: Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

dakujem. Nemas predstavu ako to funguje s meranim teploty? Predpokladam
ze na spravne meranie rychlosti a smeru vetra treba stanicu umiestnit do
volneho priestoru.
Na meranie teploty ale nemoze byt vystavena priamemu slnku a mala by byt
zatienena. Ako je to kompatibilne ked su vsetky senzory v jednej krabici??
b.