rezani hliniku laserem

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Leden 6 22:13:53 CET 2014

Tam jsem to zkousel, 0.4mm je na ne moc malo, ale s tim ze to neotiraji
byl uz problem v minulosti. Nechavame tam rezat penove vyplne do kufru a
obalu a suseni asi moc neresi. Jedna velka zakazka resena letos v lete
nas stala nekolik tisic Kc navic za extra praci a suseni, ktere se
muselo u nas resit dodatecne.

Michal