rezani hliniku laserem

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Leden 6 22:09:56 CET 2014

Byla to firma Lintech z Domazlic. Je to neuveritelne i tim, ze CNC na
rezani dokonce i prodavaji. S tim pravym uhlem taky u nich byl problem,
ale trochu jiny. Neslo to delat na naeloxovany plech, protoze se tam jak
pisete stroj "zasekl" a elox se tim odpaloval. To se vyresilo tim, ze
jsem zmenil zadani a nechal to udelat bex eloxu a ten jsem si pak
dodelal jinde (puvodne se rezalo rovnou do cerne naleoxovane plechove
tabule). Nechat si delat cerny elox byla taky docela povedena vec, kdyz
eloxaren na cerny hlinik neni hodne na kazdem rohu a galvanika Fiala v
Praze je firma, ktera asi zakazniky nepotrebuje, protoze jejich pristup
si jinak vysvetlit neumim.

Michal