rezani hliniku laserem

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Leden 6 21:00:24 CET 2014

> Nemate nekdo tip na dodavatele, kdy by mi vyrezal panely o rozmeru cca
> 40x15mm z hlinikoveho plechu o tloustce 0.4mm. Zkusil jsem uz asi 10
> dodavatelu, ale kazdy mi to odmitl s tim, ze umi max. 0.5mm a 0.4mm je uz
> udajne moc malo. Jediny dodavatel, ktery toto umel, tak zakazku po opakovanem
> zadani celkem 5x zkazil a nasledne ji odmitl znovu udelat. Bohuzel chyba
> nebyla ve spatne vyrobe, ale v cloveku, ktery 5x za sebou nedokazal zopakovat
> zadani a 5x zadal spatne data pro rezani. Chyby byly neuveritelne, bud to
> [...]

Pokud jde o: pravy uhel --> radius -- nebyla to nahodou Kovoklima v
Radotine?? Tam mi takhle neuveritelne zprasili dily na robota Spejbla, bez
varovani, pouhy asi tak den pilovani pro me navic...

A vite, jaky to melo obskurni duvod? Ze kdyz je v cestach ten pravy uhel,
tak se ridici jednotka z nejakeho asi neznameho duvodu zasekne. Nechapu.
SW zavada?! Velmi vtipne -- misto opraveni chyby tam pred CAMem v CADu
chlapik tuka nahodile obloucky rucne... Technik i ekonom zasne.

ZdraviM.P.