Re: Balíčky z Číny

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 6 16:28:33 CET 2014

Dobrý den,

Hlasim prichod !

Tedy ne svuj vlastni, ale dalsiho "ztraceneho" balicku z PRCu.
Objednano na ebay v polovine zari, razitka cinske posty 21 a 24/9.
Skoro to vypada, ze to cinani posilaji lodi. Obvykle "Air mail" nebo
"par avion"  totiz na obalce neni.  (hmotnost obsahu cca 10g !)

S pozdravem Pavel
 mailto:gatilo+zavinac+centrum.cz

>  6.12.2013, 18:23:50

> A dneska dalsi.
> Cinske postovni razitko je 02.10, zasobnik se nejspis zacina
> vyprazdnovat.
> Voni to snad do vanoc i stihnou.
> ;-)

> S pozdravem Pavel