ABB MicroLogix PLC konektor mini din???

Pondělí Leden 6 13:53:56 CET 2014

Je to AB nebo ABB? Naprosto stejný problém je (byl) u některých malých PLC
Allen Bradley (Rockwell Automation). Dokonce jistá firma ty kabely před
lety vyráběla na koleně a používala minidiny z GMka a pilník ;) Originální
kabely samozřejmě existovaly a daly se bez problémů sehnat, jen se to té
firmě zdálo drahé. Později od vlastní výroby upustila, z několika důvodů.
Servisáci si stěžovali, že ty vlastní kabely ničí konektory v PLC. A ty
vlastní kabely nevycházely o tolik levněji, pokud vůbec. Originál kabel
stojí asi 900, ale určitě měli i nějakou zákaznickou slevu.

Je to PLC Micrologix a kabel 1761-CBL-AP00:

http://www.automationshop.cz/automation-products/ridici-systemy/micrologix/kabel-micrologix-1000-na-port-1.html?listorderby=oxprice&listorder=asc

Katalog: http://www.automationshop.cz//out/ftp/documents/1761_ACC_cs.pdf

Lepší obrázek: http://www.plchardware.com/Products/RA-1761-CBL-AP00.aspx

Nějaká schémata zapojení: http://bbs.gongkong.com/D/200610/137221_1.shtml