OT: Mereni IR teplomerem

Miroslav Velen miroslav.velen na seznam.cz
Pondělí Leden 6 13:35:46 CET 2014

Řekl bych, že ten IR teploměr bude mít implementované nějaké svérázné
chování v "limitních" případech. Čistá obloha by měla mít tak -60 stC,
zamračená -20 stC (v závislosti na oblačnosti) - to vše tak +-40 stC :-)
dle vlnové délky ve které daný IR teploměr pracuje. Zkoušel jsem nějaký
velmi levný měřák z dealextremu a ten měřil na skoro čisté obloze cca
-30 stC.

M.