SSD do serveru ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 5 22:01:02 CET 2014

Asi tak....v normalnim optimalizovanem stavu, kdy SQL jede jak ma, bezne
dosahuje uroven cteni z cache nad 99% (na poslednim skoleni jsme se
bavilo o tom, ze by to melo byt spis nad 99.5%).

Otazkou je jak velke DB jsou a jake dotazy se provadeji - nicmene pokud
se uvazuje o discich 100GB tak by to nemel byt takovy problem a ta pamet
vyjde urcite levneji a bude rychlejsi.

Nejdrazsi operace jsou stejne zapisy a tam je podle me vyhoda SSD
sporna...velmi zalezi jake zapisy a kam se provadeji, zda dochazi k
rozpojovani chainu...jake jsou rezervy na strankach. Je to samozrejme
take zavisle na tom co to je za SQL.

Osobne se domnivam, ze pouziti SSD bude draha sranda ukoncena zklamanim.

RV