SSD do serveru ?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Leden 5 20:25:13 CET 2014

Původní zpráva ze dne 5.1.2014 od Jiri Sladek:

> Zjišťoval jsem, co znamenají písmenka SC v označení disku, a znamená to
> 'pouze pro servery řady G8'.
> Viz
> http://h20195.www2.hp.com/v2/GetDocument.aspx?docname=c03918143&doctype=quickspecs&doclang=EN_GB&searchquery=&cc=uk&lc=en
> Na straně 11 je věta:
>    Any drive with SC in the product description is for Gen8 hot plug
> server bays servers only.

> Z této věty se dá odhadovat, že v serverech HP je něco, co si ohlídá,
> jestli jsem použil správný disk
> a jiný disk mi to odmítne. Nebo nastane horší případ, že to bude
> [...]

Vždyť tam píšou tohle včetně druhé věty:

Any drive with SC in the product description is for Gen8 hot plug
server bays servers only. They cannot be used in any other server
generation.

A z toho se dá dohadovat, že tyhle disky SC jsou určené pouze pro
šuplíky hot plug (vytahované za chodu) Gen8 serverů a nemohou být
použité s jinými servery. O tom, co jsi přeložil ty, tam nic nepíšou.

> Máte někdo zkušenosti s použidím těch disků Intel DC S3700 (o
> kterých psal Petr Zahradník) v serveru? Nebo s použitím jiných
> non-HP SSD disků v serveru HP?

To si stavíš sám doma na koleně nějaký hodně drahý server ze
značkových dílů HP? Si děláš srandu, ne?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem