Trochu OT - CO2 a fyzika

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 5 15:58:34 CET 2014

 5.1.2014, 15:51:36

Totez se povedlo i me, kdyz jsem v garazi prenasel kanistr destilky od
vrat, kde bylo dost zima, dale do garaze. Cely objem ze 3/4 plneho 5l
kanistru razem zmrzl v okamziku, kdy jsem jej polozil na polici.
Obdobne se casto chova i podchlazene pivo. Ve flasce stale tekute, ale
v okamziku kdy ji ziznivec otevre, pivo v celem objemu zmrze a
nestastnik musi dlouho cekat, nez muze tryznivou zizen uhasit. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz