RE: Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Neděle Leden 5 14:50:14 CET 2014

Jo, těmi 222 jsem dělal dceři instalaci v bytě a mám je taky rád, je to geniální vynález oproti klasickým šroubovacím čokoládám. Jenže do rozváděče to myslím si není příliš ono, ty držáčky jsou na to, aby se to tam nějak dalo upevnit ale příliš systémově to na mně nepůsobí.

Zdravím,
Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Saturday, January 04, 2014 6:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Jako u 264, bud jejich specialnim nastrojem, nebo uzkym sroubovakem.
Jj. zlate 222-ky. Ty mam velice rad.
Apropo, i na ne se uz dela drzacek na DIN listu. Sice jen na 11 pozic.
Hledejte u Waga kody:
222-500 - drzacek
222-505 - bocni deska pro odlehceni tahu vodicu
222-510 - drzacek pro uhlove uchyceni na DIN listu

Nejlepe je to videt tady:
https://www.wagobox.com/shop/tools-accessories/accessories/right-angled-carrier-for-din-rail-connector-carriers.html

JURP