gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 5 14:10:09 CET 2014

Ale pane Ladman, já jsem v oblasti současných počítačů opravdu BFU.
Když jsem studoval, programovali jsme nejdřív v Algolu na Minsku a
pak v Pascalu na Tesla 200.  Všechno ostatní včetně nejrůznějších
assemblerů,
DOSu, C atd. Jsem se naučil sám. Do dneška ale při formulaci algoritmů
přemýšlím v Pascalu.
Přestal jsem programovat profesionálně v roce 1991. Teď to dělám jen jako
hobby
a jen v případě, že ke své radioamatérskéčinnosti nebo domů potřebuju
nějaké udělátko,
které průmysl nevyrábí přesně podlemých představ. Ideální nástroj je pro mě
Arduino.
Bohužel, občas se musím vrátit k něčemu,cojsem stvořil před mnoha lety.
Zařízení obvykle funguje, ale vývojové nástroje se jaksi vytratily s
přechodem na jiný OS.

Přece po mně nemůžete chtít, abych se v 61 letech učil Linux. K čemu by mi
to bylo ?