Architektury MCU, bolo: gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 5 11:57:15 CET 2014

Vidím, že jsem tady svými dotazy rozpoutal pěknou diskuzi.  Co se týče 6502,
tak mám doma dvě stále fungující zařízení, postavená na Mitsubshi M50734,
což je
klon 6502 s pěknými periferiemi ( A/D převodníky, řízení krok. motoru, atd.)
Kdysi jsem  k tomu napsal i monitor, který byl zveřejněn v německém
časopise
MC 11/91. Prodávaly se s s tím v Německu pak takové vývojové destičky.
Ještě tady jednu volnou mám.