Architektury MCU, bolo: gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Neděle Leden 5 09:52:02 CET 2014

Obdivuju lidi, co dělají s tolika různými MCU a neplete se jim to. Já
dělám stále všechno s 51, vím že bych měl začít s AVR, ale vždycky si
najdu důvod, proč ještě nemusím :-) No je  pravda neprogramuju toho
tolik a taky už mám svoje roky :-)
Anděl