Serial port v DOSboxu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 4 23:09:10 CET 2014

O aky prevodnik ide (cip)?    - nevím , ve správci zařízení je to jako ATEN
USB to Serial Bridge
                                            koupeno normálně v obchodě

A ak ten baudrate najprv nastavite v nejakom terminalovom programe,
nezostane tak?
Nezůstane - s Teratermem to funguje přes stejný převodník naprosto normálně

Zdrojaky od toho programu nemate?

Mám, ale tu komunikaci přes RS232 jsem použil z nějakého programu, který
jsem psal
v roce 1990. Rutiny pro obsluhu COM jsou z nějaké německé diskety, kterou
jsem
tehdy koupil za 10DM.  Komentáře jsou německy.  V tom se už opravdu nebudu
hrabat
i když to opravdu fungovalo vždycky velmi dobře , od DOSu přes W3.11 , W95,
W98
až po WXP..
To raději napíšu nějaká makra třeba do Bray Terminálu, nebo tak něco.
Mě šlo jen o to, jestli to v tom DOS boxu je vůbec možné.