VHDL - hloupe otazky 2.0

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Leden 4 22:59:10 CET 2014

Ano, toto je postup na ktery jsem take prisel a psal o nem drive.
Je to ale dost na hrane, za 60ns nemusi jit uplne spolehlive pristoupit 6x
do ram.
Ono je to tak ze ram trva 10ns nez jsou data na vystupu platna, vim ze s tim
byl v predchozim provedeni celkem boj.

Proto jsem psal sem jestli nekoho nenapadne lepsi reseni.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Smrz
Sent: 4. ledna 2014 21:40
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: VHDL - hloupe otazky 2.0

Když to tak čtu, asi bych systém koncipoval tak, že hlavní blok by běžel na
100MHz a řádková data posílal do FIFO, jenž by se četlo na 65MHz.

4x15ns (1/65MHz) = 60ns, během 60 ns se stihne 6 přístupů do 10ns 32b SRAM,
t.j. vyčtení 4 řádkových dat (1 přístup), vyčtení dat pozadí (2 přístupy),
mazání předchozího snímku (1 přístup) a kreslení vektorů (2 přístupy). To by
mohlo fungovat.

Jako hlavní hodiny bych nechal 65MHz a 100MHz generoval PLL.

J.S.