VHDL - hloupe otazky 2.0

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Sobota Leden 4 21:39:34 CET 2014

Když to tak čtu, asi bych systém koncipoval tak, že hlavní blok by běžel
na 100MHz a řádková data posílal do FIFO, jenž by se četlo na 65MHz.

4x15ns (1/65MHz) = 60ns, během 60 ns se stihne 6 přístupů do 10ns 32b
SRAM, t.j. vyčtení 4 řádkových dat (1 přístup), vyčtení dat pozadí (2
přístupy), mazání předchozího snímku (1 přístup) a kreslení vektorů (2
přístupy). To by mohlo fungovat.

Jako hlavní hodiny bych nechal 65MHz a 100MHz generoval PLL.

J.S.