Dotaz ke zdroji G400

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Sobota Leden 4 21:20:00 CET 2014

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že se tu o tomto zdroji mluvilo, dovolil bych si jednu
otázku.

Zdroj jsem úspěšně postavil podle tohoto návodu
http://www.electronics-lab.com/projects/power/001/ s tím, že jsem
nahradil tranzistor 2N2219 typem 2N3019, protože ten původní pracoval na
hraně. Pak jsem ještě ke každému TL081 dal 10n polštářek na napájení.

Až teď, když si jej chci postavit ještě jednou domů, jsem zjistil, že se
mi podařilo C9 100pF místo mezi výstup a invertující vstup posledního OZ
zapojit mezi výstup a neinvertující vstup tohoto OZ.

Jelikož jsem v podstatě laik, nevím jak velký vliv to na zdroj jako
takový má, protože se to celé chová jak má. Nemám ale k dispozici
osciloskop, abych zjistil, zda jsem vyrobil 100W oscilátor jako jeden z
členů listu.

Prosím tedy o osvícení.

Děkuji Milan.