gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Leden 4 20:43:30 CET 2014

>Ja opravdu nejsem tak hloupý (((::

Aj ked to tak mozno znelo, ja som to tak nemyslel, len Vas chcem prinutit k
vacsej preciznosti v popisovani problemu a vo vykonavani krokov, ktore -
bez toho je to take tapanie v hmle.

>Nìkde byla chyba. Všechno jsem smazal, naistaloval SDCC znovu, nastavil
>PATH znovu a ono
>to funguje !!!

No, nemam sice rad stav "niekde bola chyba", ale je dobre, ze Vam to uz
funguje.

>Jinak ale se mì opravdu to okno DOS okno smaøe po dokonèení pøíkazu, ale to
>už je teï jedno.

Fakt? Tak s tym som sa este nestretol. Ale ako som pisal, nie som, a ani
nechcem byt, expert na M$ produkty.

Mozno sa tu najde niekto viac fundovany, kto to bude vediet vysvetlit,
resp. zabranit.

wek