Architektury MCU, bolo: gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Sobota Leden 4 19:33:51 CET 2014

Pri teto prilezitosti by me zajimalo - vi nekdo, kolik tak stoji micence
jadra ARM na takovy prumerny chip? Dejme tomu CM3, CM4 a treba ARM11???
Je to nejaka podstatna polozka?
Zas pro vyrobce je asi pohodlne vrazit na placku kremiku overene a vsude
podporovane  jadro a obalit je nejakymi periferiemi...