gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Sobota Leden 4 19:01:41 CET 2014

Podle mych zkusenosti je dulezite mit nastavene spravne PATH aby
obsahoval cestu ke spravnym nastrojum, pak spustit cmd aby se zobrazilo
terminalove okno a pak make a uz nic neutece, protoze se to okno samo
neukonci. Nebo .bat a na konci pause.
Ale ted radsi pouzivam Code::Block ktery make obchazi prostym vytvarenim
jednotlivych prikazovych radku dle nastaveni projektu a to je takove
windows friendly reseni ktere mi vyhovuje ;-)
Urcite by to slo nakonfigurovat i pro SDCC a urcite to uz nekdo udelal a
na netu publikoval.
Nevo bych do VM Virtual boxu nainstaloval linux a udelal to v nem.