gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 4 18:49:26 CET 2014

No tohle já jsem dělal, ale ty hlášky po make -d utečou z CMD okna a nic
tam nezůstane.
Po velkém zkoušení se mi nakonec podařilo ten text zachytit tak, že jsem
spustil .bat
z Total comanderu jako správce - pravým tlačítkem a pak to zkopíroval z
okna obrazovky.

Jsem ve W7 nováček, ten notebook nemám dlouho a některé věci se chovají
jinak,než
jsem byl zvyklý u XP. Tak se na mě nezlobte.