gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Leden 4 17:49:38 CET 2014

>Tak nejsem úspìšný. make -f  nedìlá nic.

make -f Makefile

Co presne je "nedela nic"? Bez toho, aby cokolvek vypisal, skonci, t.j. sa
vrati do promptu?

Za -f je meno suboru, ktory sa ma interpretovat ako makefile. Make
implicitne hlada subor s menom "makefile" podla nejakych pravidiel
(predovsetkym v aktualnom adresari), ale takto sa mu da explicitne
predpisat subor, ktory ma interpretovat (nemusi sa volat "makefile"). A to
aj s cestou. Takze napr.

make -f c:\blabla\moje_makefile.xxx

spustene odkialkolvek by mal "vykonat" uvedeny subor.

>To make -d xxx.txt se spustí, ale místo do souboru to píše
>na obrazovku

make -d >xxx.txt

ten "zobacik" (znak vacsi) je dolezity. xxx.txt sa vytvori priamo v
adresari, v ktorom to spustate.

Alebo zoberte to, co je na obrazovke (right-click, select all, Enter) a
vyklopte to (Ctrl-V) do mailu.

To vsetko za predpokladu, ze to vsetko robite v cmd (ak pouzivate ten Total
Commander, tak chodte do toho Vasho adresara a napiste "cmd" a Enter).

wek