Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Leden 4 17:47:42 CET 2014

Dne 04.01.2014 17:29, jurp napsal(a):
> K tomu mam jen 2 pripominky:
> 1) ke svorkam: dle mne, se z nich hrozne spatne vytahuje/vykrucuje drat.
>     Je to spise jednou zastrcit a uz nikdy na to nesahat. Ja vim, je to
>     muj pocit, ale tyhle svorky zrovna nemusim
> 2) ten drzacek jsem cca pred 2 roky poptaval a dorazil mne dodaci
>     termin 3+ tydny. Mozna se uz polepsili.
>
> JURP

K tomu vytahování drátu - to je fakt. Kvůli tomu se snažím tyhlety
svorky používat jen u instalace, kde se to jednou zastrká a zapomene se
na to :-)

Jak je vyřešeno to vytahování drátů u matrix patchboardů? Nějak podobně,
jako u bezšroubových řadových svorek (třeba řady 264) nebo svorek řady 222?

JF