gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Sobota Leden 4 15:31:22 CET 2014

Tak asi jo a asi to ve sve dobe melo vyznam - kazdopadne zustava problem
nevhodnosti modelu pro jakykoli vyssi programovaci jazyk (zasobnik,
indexace v pameti, rozdeleni pameti a ruzny pristup...) nevidim duvod ho
dnes pouzivat. Kdyz si chce nekdo uzit programovani v assembleru jako
hobby, proc ne.
Jinak nic proti, stve me jen, kdyz se na 51 treba provadi vyuka a pritom
vsechny ostatni bezne pouzivane architektury uz pouzivaji celkem
normalni architektury, dokonce i novejsi rady PICu ;-)
Dne 4.1.2014 13:27, Kosta napsal(a):

> Pod tohle se též klidně podepíšu. Furt se mi tu povaluje v krabici
> spousta různých mutací 51ky
> a stále pro ní klofu různé jednoúčelové blbosti

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.