gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 4 09:10:56 CET 2014

Díky za odkaz na tu knížku. Celé se mi to nějak komplikuje.
Původní záměr byl přenést projekt na notebook a upravit SW v zařízení,
které
je nepřenosné. Kapacitní plán byl tak půl dne max.  SW mám formálně odladěn
na RD2 kitu,
takže šlo jen o to odlatit HW závislé funkce, které nedokážu nasimulovat.
Teď už na tom pracuji třetí den, zatím jsem to na notebooku ani nepřeložil.
no ale zase jsem se toho dost naučil.
S tím make si pomocí té vaší knížky už asi poradím,
horší je, že aktuální SDCC neumí přiřadit prvek pole typu unsigned char do
jednotlivé proměnné stejného typu.

Mám tuhle definici pole
#define XBYTE ((unsigned char volatile __xdata *) 0)

a pak ve funkci  mám takovéto přiřazení

val = XBYTE[adr]     kde val je taky unsigned char a adr je unsigned int

vypadá to, že poslední verze SDCC je striktnější neř Pascal, co se týče
typů proměnných.
Nevím co s tím, na Internetu je řada podobných dotazů, ale žádné řešení.
V předchozí vezi SDCC s tím nebyl problém. Asi to přepíšu do assemleru.