SDCC pod Winows 7 64 bit

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 3 21:14:48 CET 2014

Dobry vecer,

kedze ma to zaujima, tak sa skusim spytat, skusali ste vypisat info alebo
help toho make.exe v dos commmand line? Mohli by vam chybat nejake option,
ktore treba nastavit. Druhy problem by mohli byt nenastavene PATH cesty...
Ale to sme na urovni dosu, takze iste znalosti predpokladam.

Skusal ste to bez toho make.exe ako som Vam napisal uz poobede, teda
zavolat compile.exe, link.exe, bin2hex.exe (za nazvy execov si dajte
command line prikazy z toho sdcc balika, mali by byt vsetky v adresari
bin.) A ked vam to zbehne same o sebe, tak si to automatizujte cez .bat
subor.

A.