[OT] zasilka na postu jinde nez v miste bydliste

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Leden 3 19:51:45 CET 2014

Neporadim puvodnimu tazateli, ale treba poradim vam:)
ad 1) - no budu vam verit, ze to zrusili. uz asi 2 roky jsem dobirku na
poste restante v PL nepouzil
ad 2) - No to sice neumi, ale presto jde pouzit (vlastni zkusenost v
prosinci). Ale bylo to nevedomosti;) Zadal jsem svuj CZ mobil (vcetne +420
- netusil jsem, ze to "nejde"). Zadna SMS mi (samo) neprisla, ale mailem
dojde veskere info (vcetne toho otviraciho kodu). Boxu jsem zadal svoje
tel. cislo (bez toho +420, jen xxx yyy zzz) a kod, ktery mi dosel mailem.
Vse probehlo bez problemu. Z duvodu bezpecnosti by slo asi pouzit i nejake
hodne nesmyslne cislo (minimalizace maleho rizika, ze majitel toho cisla
bude bydlet v okoli paczkomatu a balik vybere). I kdyz toto je IMHO
minimalni
3) Co ja vim, tak dobirku umi, plati se normalne kartou (ale nevyzkouseno)
Marek