[OT] zasilka na postu jinde nez v miste bydliste

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Leden 3 19:27:45 CET 2014

A co zkusit PPL, GLS nebo jine? Nekteri dorucují balíky do svého depa.

Resim podobny problem v Polsku a docela jsem narazil:

1) Polska posta zrusila dobirkove baliky na Poste Restante (doruceni na
pobocku)

2) Balikomaty se obsluhuji pres SMS. Ale neumi zahranicni mobily.

3) Balikomaty nejdou na dobirku

Michal Gregor