SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 3 17:28:20 CET 2014

Máte pravdu, musím to někde najít a nebo to přepíšu na char a int. To
nebude zase tak veký problém.
Ta úloha se ještě včera zdála snadná, potřebuji udělat nějaké změny v
zařízení, které je pevně
instalováno a bylo naprogramováno asi před šesti  lety s použitím starého
SDCC.  Starý notebook
s WXP už nemám a velký počítač se mi stěhovat nechtělo, tak jsem se
rozhodl, že to přestěhuji
na NB s   W7/64.   Jak jsem už psal, nejsem profesionální programátor ( už
víc než dvacet let) a vyhovuje
mi třeba Arduino, kde se nemusím o nic starat. Tohle ale bylo založeno na
RD2Kitu od HW
a tam všechno s dodaným SW fungovalo. Upřímě se přiznávám, že Makefile jsem
v podstatě nijak
nestudoval. Kdybych býval tušil, co mě s tím přesunem čeká, asi bych
stěhoval ten velký počítač.
Teď to ale už vypadá, že jsem na stopě.

Díky všem za rady, moc mi pomohly.