SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 3 17:21:03 CET 2014

No nemáte pravdu. Přišel jsem na to sám studiem manuálu.
Mail od pana Waclawka jsem četl až potom.  Jinak si ale jeho pomoci velmi
vážím.
Samozřejmě, co šlo jsem vyměnil editorem, takový hlupák zase nejsem.
Bohužel, pokud bylo potřeba přidat závorku za výraz, který nebylo možné
nijak obecně definovat, děla jsem to ručně.