SDCC pod Winows 7 64 bit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 3 16:33:43 CET 2014

Myslim, ze na to pan kolega prisiel sam skor, nez som to stihol napisat.
Napokon, je to aj spomenute v dokumentacii, a da sa na to pomerne lahko
prist pohladom na headery dodane k prekladacu.

Inak tie nestandardne klucove slova mali nejaku genezu - najprv sa pisali
bez podciarnikov, potom boli dovolene obe syntaxe, potom bola taka
diskusia, ci tie bez podciarnikov odstranit ci nie, a neviem, ci nebolo aj
medziobdobie, ked fungovali, ale bolo treba pouzite nejaky zvlastny
postup, snad vypnut c99 alebo take nieco.

wek