SDCC pod Winows 7 64 bit

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 3 14:38:52 CET 2014

Dobry den,

ak nepohrdnete malou poznamkou skrachovaleho ing na tabletkach s pokryvenym
zmyslom pre humor...

SDCC nepouzivam ale make by nemal byt nic ine len inteligentny bat subor,
ktory vola preprocesor, kompilator, linker a hex-konvertor. Takze by Vam
malo stacit napisat do bat jednotlive exe s prislusnym parametrom/ami a ten
make nepotrebujete. Chce to ale nastudovat jednotlive option a prepinace
prislusnych programov v dokumentacii SDCC... Otazka ale je, ci w7 este
podporuje taketo bat subory z cmd line.

A.