SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 3 14:21:40 CET 2014

díky, to pomohlo, program se spustí , ale nějak to nic nevytvoří.
Mám  takovýto BAT soubor

make all
del main.hex
ren main.ihx main.hex
PAUSE

na PC s WXP to píše nějaké hlášky překladače, tady nic, jen že to nenašlo
ten hex ani ten ihx soubor.
Ten hex tam samozřejmě není, má se jen smazat předchozí verze.