SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 3 12:33:02 CET 2014

No ale to jsou same soubory pro Linux a tomu já vůbec nerozumím. Potřebuji
make pro
Windows 7 64 bit t.j. make.exe , kterým nahradím ten make, co funguje na
WXP.
Jsem programátor amatér , s SDCC jsem začal podle kitu z HW shopu a na WXP
mi všechno fungovalo,
protože tam byl make na CD, který jsem k tomu dostal. Teď to stěhuji na
W7/64 a mám problém s make, který je nekompatibilní. Vůbec nevím, jak k
tomu přistoupit.   Omlouvám se za hloupé dotazy.