Centralne rizene svetelne naramky

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Leden 2 23:31:35 CET 2014

No ja to pochopil, ze dotaz je na to jak se zajisti, aby vedle sebe
nebylo treba deset stejnobarevnych. To ty sektory jsou ve stylu: kotel
ve predu, postranni tribuda vlevo atd... Myslim, ze se to jen rozdava
nastridacku. I kdyz ja nevim. Ja chodim tam, kde jsou cislovane ty
zidle. Na rockovem koncerte jsem byl tak pred deseti lety.

Lukas Burda