OT: dyha na krabicku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Leden 2 21:32:53 CET 2014

Zdravím,

já bežně krabičky dělám z balsy, vedou ji normálně v Baumaxu, výborně se
brousí a když ji prolakujete tak je i tvrdá.

V baumaxu koupíte myslím do 0.5 - 10mm, pokud jsem si všiml, tak je tvrdší než
v běžném modelářském kšeftě (ale to může být náhoda).Ale oproti dýze je rovná
a perfektně se s ní dělá.

Zapik