Monoliticke RF zesilovace?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Leden 2 21:31:34 CET 2014

Dik vsem za rady.
Nejde o WIFI, ale o 868MHz , primarne spise o snahu zorientovat se v
problematice radiove techniky.
S prepinanim neni problem, tak jako tak je rizeno uzivatelem, tedy ridicim
MCU.
Vlastne jsme se nic noveho nedozvedel, ale popravde se mi nezdal prepinac
prepinajici signal z anteny. Je to cca 0.9dB utlumovy clanek pred LNA a to
mi tak nejak nesedelo.
Ted se asi pokusim spachat nejake LNA, ale na to si dovolim zalozit jine
vlakno.
Jeste jednou dekuji.

Hutta

On 02/01/2014 11:31, Pavel Troller wrote:
> Zdravim,
>    ale ja si prave myslim, ze ten signal tam nekde bude, mimo jine prave
> z duvodu ovladani externich prepinacich obvodu - to muze byt mimo jine i
pro
> prepinani diverzity atd. Pokud je to jednocip, tipuji, ze na to bude extra
> vyvod. Pokud ne, tak jedine zkusit to naprasit tak, ze jakmile se zacne
> objevovat nosna na vystupu, skutecne velmi rychle to zdetekovat a
prepnout...
>    Zdravi Pavel

predpokladam ze to bude jeden cip, ktory ma ako vstup data a ako vystup
antenu.
minicircuits dokazu prepnut do 10-20 ns.