OT: dyha na krabicku

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 2 19:03:58 CET 2014

 2.1.2014, 18:48:11

V malem, nejlepe od nekoho kdo s tim pracuje, napr. truhlarny co delaji
"luxusni" nabytek. Tech by v Ph a okoli nemel byt nedostatek. :-)
Samozrejme jsou i obchodnici s dyhami, napr: http://www.dyhy.cz/,
ovsem nebyvaji zarizeni na prodej postou a nejmensi bezne mnozstvi byva
svazek cca 1-2 m2, coz u levnejsich dyh memusi az tak strasne,
napr: http://www.dyhyvecera.cz/?acc=cenik
Obdobne firmi budou jiste i v Ph a okoli, jen o nich z pochopitelnych
duvodu nevim, ale strejda googl jiste poradi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz