Soumrakovy spinac

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 2 14:18:13 CET 2014

 2.1.2014, 14:04:32

7W je nesmysl, to uz je velmi slusna LED zarovka. I 30mA je IMHO na
orientacni svetylko celkem hodne.
V garazi mam orientacni svetylko 2 bile led, krmene proudem v radu
desitek uA, osvetleni supliku na pracovnim stole 18mA x 36 led, sviti
to jako blazen.
Z dnesnima ledkama se da udelat svetylko, ktere i pri stalem sviceni
bude mit spotrebu v radech korun/rok, nejake zhasinani podle okolniho
svetla je IMHO zbytecna komplikace.
Podle situace muze byt naopak dobre, mit tam vypinac, aby slo vypnout,
kdyz mate v lete otevrene okno a venku leta plno hmyzu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz