LwIP obojsmerna komunikacia cez TCP port

Stano stano.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 2 13:46:10 CET 2014

Podobne riesenie ma napadlo, ale nezda sa mi vhodne pre RTOS. Bolo by to
plytvanim procesoroveho casu.
Este ma napada moznost ci by nebolo vhodne vytvorit 2 thready, jeden
cakajuci na TCP a jeden na USART.
Ale prave ta vzajomna synchronizacia, kedze pristupuju k tomu istemu
spojeniu mi trochu robi starosti.
Otazkou je ci je tento pristup vobec korektny?